Zadzwoń do nas:
Zasady Współpracy

Zasady współpracy przy imporcie pojazdów:

Co to jest "szacowana wartość pojazdu pod dom"? Jest to zbiór kosztów związanych z zakupem i transportem zakupionego samochodu w skład którego wchodzą:

  • cena pojazdu
  • prowizje brokera
  • opłaty parkingowe
  • transport lądowy w Ameryce
  • transport morski
  • załadunki / rozładunki
  • odprawa celno-skarbowa
  • transport pojazdu w Europie pod wskazany adres kupującego

W celu przedstawienia Kupującemu finalnej kwoty jaką poniesie w związku ze sprowadzeniem pojazdu (do momentu dostareczenia pod wskazany adres w Polsce).

PROCEDURA IMPORTU AUTA Z USA / KANADY:

 

1. Wybór pojazdu.

Pierwszym krokiem jest wybór pojazdu oraz przedstawienie swoich oczekiwań co do wyposażenia, wersji silnikowej, przebiegu, stanu pojazdu etc. tak, aby wyszukując dla Państwa aktualne oferty sprostać Waszym oczekiwaniom. Interesujące oferty na bieżąco wysyłamy drogą e-mail, WhatsApp lub Facebook.

Oferty zakupu bezpośrednio z ogłoszeń lokalnych na rynku USA i Kanadyjskim dostępne są na naszej stronie www.pitstop-importcars.pl Jeżeli coś z przedstawionych ofert wzbudzi Państwa zainteresowanie, sprawdzamy szczegółowo historię pojazdu i przedstawiamy kalkulacje wszystkich kosztów związanych z importem danego egzemplarza. 

2. Umowa i opłata za pośrednictwo.

Podpisujemy umowę pośrednictwo w imporcie wybranego wcześniej pojazdu oraz wpłacacie Państwo opłatę za powyższą usługę w kwocie 2500 złotych (gotówka, karta, BLIK, przelew) jednocześnie decydując o rozpoczęciu procedury sprowadzenia pojazdu z rynku amerykańskiego. Zostawiacie Państwo depozyt równy 10% wartości szacowanej kwoty „pod dom” (który zostanie zwrócony w momencie dostarczenia pojazdu do klienta). W przypadku wycofania się z transakcji, opłata za pośrednictwo oraz depozyt wchodzi na poczet zobowiązań wynikłych z zakupem pojazdu stając się własnością Zleceniobiorcy.

3. Licytacja / zakup pojazdu.

Kolejnym krokiem jest udział w licytacji lub zakup konkretnie wybranego pojazdu z ogłoszeń lokalnych na rynku USA/ Kanada. 

4. Płatność za wygrany pojazd.

Klient jest zobowiązany dokonać pełnej opłaty za koszty powstałe w USA lub Kanadzie bezpośrednio na wskazane w rozliczeniu konto brokera w ciągu do 5 dni roboczych. Jest to warunek konieczny, aby uniknąć naliczenia dodatkowych opłat.

5. Import pojazdu.

Po zaksięgowaniu środków pieniężnych w USA/ Kanadzie, odbieramy pojazd z placu aukcyjnego i transportujemy do najbliższego portu. Tam zostaną wykonane dla Klienta dodatkowe zdjęcia, a następnie pojazd zostanie załadowany do kontenera, który potem trafi na pokład statku płynącego do Rotterdamu lub Bremerhaven (będziemy informować o aktualizacji statusu pojazdu e-mail, whatsapp, sms). 

6. Odprawa celna.

Po dopłynięciu i rozpakowaniu kontenera w agencji celnej, dostajemy kolejne zdjęcia z rozładunku. Auto przechodzi proces clenia – będą wymagane tutaj dodatkowe formalności, tj. pełnomocnictwo dla agencji celnej do wykonania czynności. Po zakończeniu procedury celnej agencja celna wystawia fakturę za swoją usługę oraz rozliczenie za cło i VAT. Dokonują wtedy Państwo przelewu bezpośrednio na konto agencji celnej.

7. Odbiór pojazdu i dokumentów.

Następnie pojazd dostarczany jest bezpośrednio we wskazane wcześniej przez Państwa miejsce w Polsce. Klient musi wskazać miejsce rozładunku, które zagwarantuje bezproblemowy dojazd kierowcy. Rozładunek pojazdu jest po stronie klienta. Płatność za transport do Polski jest rozliczana gotówką przy odbiorze (została uwzględniona w wycenie szacowanej kwoty „pod dom”). Po dostarczeniu pojazdu przekazujemy komplet dokumentów potrzebnych do dalszych czynności związanych z rejestracją. Kwitujemy na obydwu egzemplarzach umowy podpisami obydwu stron zakończenie transakcji.

8. Rejestracja pojazdu.

Otrzymują Państwo od nas komplet dokumentów do rejestracji pojazdu, tj. Akt własności pojazdu, fakturą zakupu z USA, dokumenty odprawy celnej potwierdzające zapłatę należnego cła i VAT-u. W celu rejestracji pojazdu do otrzymanych dokumentów należy dołączyć tłumaczenia oraz potwierdzenie opłaty akcyzy.

9. Usługi dodatkowe.

Oferujemy dodatkowo możliwość:

a.     Przygotowania dokumentów w Polsce tj.: tłumaczenia, opis rzeczoznawcy, dokumenty do akcyzy (umowa - załącznik 1).

b.     Naprawę pojazdu w przypadku, kiedy jest uszkodzony blacharsko (umowa - załącznik 2).

c.     Naprawę pojazdu w przypadku, kiedy jest uszkodzony mechaniczne oraz serwis po zakupowy pojazdu – oleje, hamulce, zawieszenie itp.

Zasady współpracy przy zakupie/sprzedaży pojazdów:

POŚREDNICTWO W ZAKUPIE POJAZDU:

xxxx

POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY POJAZDU:

Pośrednik jest zobowiązany do prowadzenia procesu sprzedaży pojazdu, a jego obowiązki zostały przedstawione poniżej:

- przygotowanie pojazdu

- przygotowanie i opublikowanie oferty

- obsługa telefoniczna i mailowa

- spotkania z potencjalnymi kupcami oraz prezentacja pojazdu (po wcześniejszym umówieniu się na dostępność przedmiotu ze sprzedającym).

Pośrednik po podpisaniu umowy pobiera bezzwrotne opłaty w wysokości:

200-1000zł – detailing, przygotowanie pojazdu do sprzedaży, cena uwarunkowana jest od stopnia zaniedbania pojazdu.

200-250zł – wykonanie profesjonalnych zdjęć oraz filmików w celu przygotowania oferty.

100-250zł – koszt opublikowania ogłoszenia w serwisach OTOMOTO/OLX na jeden miesiąc (kwota jest ustalana na podstawie faktury otrzymanej od serwisu OTOMOTO – każdy kolejny jest wielokrotnością tej kwoty). Dodatkowo ogłoszenie jest publikowanie na stronie www.pitstop-importcars.pl oraz profilu Facebook: "PIT STOP import aut USA/Kanada" należących do pośrednika.

- W przypadku sprzedaży dłuższej niż 30 dni, pośrednik wystąpi z prośbą o uiszczenie opłaty za kolejny miesiąc ogłoszenia 3 dni przed zakończeniem poprzedniego okresu.

Ceny podane są również w zakładce "CENNIK": http://www.pitstop-importcars.pl/regulamin/cennik.html

Po podpisaniu umowy Pośrednik posiada wyłączność związaną ze sprzedażą pojazdu określonego w umowie. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. W przypadku rezygnacji sprzedającego w trakcie lub sprzedaży pojazdu przez sprzedającego na własną rękę, pośrednik pobierze opłatę w wysokości 500 złotych wystawiając odpowiedni dokument księgowy.

Wynagrodzenie dla Pośrednika z tytułu pośrednictwa w sprzedaży pojazdu jest płatne jeśli dojdzie do zawarcia umowy kupna/sprzedaży między sprzedającym, a kupującym pojazd. Na wynagrodzenie dla Pośrednika składają się:

- W przypadku sprzedaży pojazdu: opłata 500 złotych + 1-3% wartości sprzedaży (nie uwzględniając przy tym kosztów związanych z przygotowaniem i publikacją oferty)

Import aut z ameryki kanady usa lublin dębica
Dane kontaktowe

ul. Graniczna 2B, 22-400 Zamość

Dane firmy

BŁASZCZUK SP. Z O.O.

NIP: 9223083631
KRS: 0001133790

Numer konta bankowego:
PEKAO S.A. 10 1240 2816 1111 0011 4563 8976

Copyright 2025 © Pit Stop import aut | Projekt i wykonanie  Samochody ze stanów z kanady usa lubelskie kielce WGB-Group

Samochody ze Stanów, Samochody z Kanady, Samochody z USA, Import aut z Ameryki, Import aut z Kanady, Import aut z USA, Aukcje samochodów USA, Sprowadzenie samochodów z USA, Sprowadzenie samochodów z Kanady, Zamość, Lublin, Lubelskie, Podkarpackie, Mazowieckie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Rzeszów, Kielce, Kraków, Dębica



Sprowadzenie samochodów z usa kanady małopolskie
Samochody ze stanów z kanady usa lubelskie kielce Import aut z ameryki kanady usa lublin dębica Aukcje samochodów usa zamość mazowieckie kraków